بررسی لینک های فالو و نوفالو
سئو آنلاین

بررسی لینک های فالو و نوفالو

هاست با کیفیت یکی از عوامل مهمی است که بر سئو سایت شما تاثیر می گذارد. در نتیجه می توانید از هاست ارزان مانند هاست آلمان یا هاست حرفه ای با آپتایم بالا مانند هاست ابری استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که عوامل دیگری نیز روی سئو سایت شما تاثیر بگذارد.

لینک دهی داخلی و خارجی یکی از مهم ترین اقداماتی است که برای سئوی وب سایت باید در نظر گرفته شود. اما نکته مهم در اینجا این است که با دانش لازم در مسیر لینک بیلدینگ قدم برداریم. در واقع وقتی بدانید لینک ردیابی چیست یا لینک بدون فالو چیست و در نهایت تفاوت بین لینک ردیابی و لینک بدون فالو را بدانید، می توانید لینک های خود را بهتر مدیریت کنید.

طراحی سایت در اراک(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

در این مقاله از فریلنس پروژه تصمیم گرفتیم تفاوت بین لینک های فالو و بدون فالو را بررسی کنیم و همچنین نحوه مدیریت انواع لینک های سایت و حفظ ارزش سئو را به شما آموزش دهیم. به این ترتیب با آگاهی لازم در مورد تفاوت لینک های dofollow و nofollow قادر خواهید بود لینک های داخلی و خارجی وب سایت خود را بهتر مدیریت کنید.

تفاوت بین لینک های فالو و نوفالو را بررسی کنید

موتورهای جستجو به خصوص گوگل به لینک های وب سایت و ارزش لینک سازی اهمیت زیادی می دهند. به همین دلیل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بررسی و تأیید کنید که از این ویژگی ارزشمند به درستی و بهینه استفاده می کنید، چه برای لینک های داخلی، چه برای لینک های خارجی و چه برای بک لینک ها.

در واقع لینک بیلدینگ به روش ها و فرمت های مختلفی قابل انجام است. تنها در صورتی می توانید لینک های وب سایت خود را به درستی مدیریت کنید که انواع مختلف لینک سازی را بشناسید، به عنوان مثال. لینک های nofollow و dofollow و شما تفاوت بین لینک های nofollow و nofollow را می دانید و می توانید تفاوت را تشخیص دهید. لینک ها به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

انواع لینک ها

لینک های فالو 
و
nofollow

هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند، دانستن اینکه کدام یک به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در مورد ساخت لینک برای وب سایت خود بگیرید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا هر کدام را به تفصیل معرفی کنیم و تفاوت ها را به شما آموزش دهیم.

لینک follow چیست؟

اگر بخواهیم لینک فالو را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم که این نوع لینک در واقع همان لینکی است که شما به طور پیش فرض استفاده می کنید. نکته این است که لینک های داخلی و خارجی دارای ارزش سئو برای یک وب سایت هستند. وقتی یک صفحه وب سایت لینک می شود، هر دو صفحه از نظر سئو بهبود می یابند و بر سئوی کل وب سایت تأثیر می گذارند.

لینک فالو چیست؟ در نتیجه از لینک فالو برای ارسال این پیام به موتورهای جستجو استفاده می‌کنید که می‌توانند لینک شما را تأیید کنند و از آن برای بهبود سئوی وب‌سایت شما استفاده کنند. به این ترتیب هم بازدیدکننده می تواند با کلیک روی لینک وارد صفحه مورد نظر شود و هم موتور جستجو توانایی فالو کردن لینک را دارد. بهترین راه برای استفاده از گزینه follow link برای بهبود سئوی وب سایت، لینک دادن به کلمات کلیدی در متن است. بنابراین، هنگامی که به یک وب سایت یا صفحه خاص پیوند می دهید، از کلمات کلیدی مرتبط با همان سایت یا صفحه به عنوان متن اصلی استفاده می کنید.

در واقع با استفاده از آن به گوگل تایید می کنید که محتوای صفحه لینک شده را می پذیرید و نیازی به تایید نیست. لینک به شرح زیر است:

<a rel=follow>

لینک nofollow چیست؟

نقطه مقابل لینک فالو، یک لینک بدون فالو است، با قرار دادن لینک خود به موتورهای جستجو می گویید که سایت یا صفحه ای را که به آن لینک می دهید دنبال نکنند. اما همانطور که قبلا ذکر شد، به طور پیش فرض، لینک مشخص شده دنبال شده در نظر گرفته شده و توسط موتورهای جستجو ردیابی و خزیده می شود. برای ایجاد لینک nofollow باید از تگ rel=nofollow در لینک مورد نظر خود استفاده کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید این دستور را به خزنده های موتورهای جستجو بدهید که لینک مورد نظرتان را دنبال نکنند.

<a rel=nofollow>

اثرات لینک های فالو و نو فالو بر سئو

اکنون که با لینک های فالو و نوفالو آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین لینک های فالو و نوفالو چیست و چگونه می توانند بر سئوی وب سایت تاثیر بگذارند. برای پاسخ به این سوال، می خواهیم یک بار دیگر تعریف این دو روش پیوند را تعریف کنیم. با توجه به اینکه تفاوت لینک ردیابی شده و بدون ردیابی این است که موتورهای جستجو لینک مورد نظر را دنبال می کنند، می توان گفت که هر کدام ارزش سئوی خاص خود را دارند. در واقع این تفاوت رتبه بندی دلیل تفاوت لینک های dofollow و nofollow است. به یاد داشته باشید که همیشه باید به تراکم این دو نوع لینک و نسبت تعداد آنها به لینک توجه کنید.

بررسی لینک های فالو و نوفالو
بررسی لینک های فالو و نوفالو

با استفاده از یک پیوند وابسته، شما به طور موثر محتوای سایت یا وب سایتی را که به آن پیوند می دهید تأیید می کنید. در نتیجه ارزش سئوی این صفحه نیز به وب سایت شما منتقل می شود. از طرف دیگر، زمانی که از لینک بدون فالو استفاده می کنید، در واقع پیامی به موتورهای جستجو ارسال می کنید که صفحه یا محتوای وب سایت مورد نظر را تایید نمی کنید. بنابراین، این لینک فقط برای راهنمایی بازدیدکنندگان استفاده می شود و توسط خزنده های موتورهای جستجو ردیابی نمی شود.

در این مقاله سعی کردیم با معرفی انواع لینک سایت و آموزش هرکدام از آن ها به شما در زمینه لینک سازی وب سایت کمک کنیم. اگر سوال یا نگرانی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات این مقاله، ما را دنبال کنید. دوستان عزیز سوال شما در کمترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
امیدوارم از مقاله بررسی لینک های فالو و نوفالو لذت برده باشید

الگوریتم Rank Brain چیست؟ ( گوگل رنک برین )(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

Breadcrumb چیست؟(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *