تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست
تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست (میزبانی وب) به تنظیمات دقیق هاست و مدیریت پنل کنترل هاستی که استفاده میکنید بستگی دارد. اما در اکثر موارد، شما میتوانید از مراحل زیر برای تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست استفاده کنید:
مراحل تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست
وارد پنل کنترل هاستی خود شوید. این پنل ممکن است cPanel، Plesk، DirectAdmin و غیره باشد. برای ورود به پنل کنترل هاست، از اطلاعات ورودی (نام کاربری و رمزعبور) که در اختیار شما قرار دارد، استفاده کنید.
در پنل کنترل هاست، به بخش “ایمیل”، “تنظیمات ایمیل” یا مشابه آن بروید. در بعضی از پنلهای کنترل هاست، بخش “ایمیل” در بخشهای دیگری مانند “مدیریت حسابها”، “حسابهای ایمیل” و غیره قرار دارد.
و در بخش ایمیل، بخشی برای تغییر ایمیل مدیریت وردپرس را پیدا کنید. ممکن است این بخش به عنوان “تغییر ایمیل مدیر”، “تنظیمات ایمیل مدیر” و مشابه آن نامگذاری شده باشد.
در بخش تغییر ایمیل مدیر، ایمیل فعلی را که میخواهید تغییر دهید و ایمیل جدیدی که میخواهید استفاده کنید، وارد کنید.
ذخیره تغییرات و بستن پنل کنترل هاست.
برای سفارش طراحی سایت خود با بهترین متخصصان به فریلنس پروژه اعتماد کنید
اطمینان از درستی کارکرد پس از تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست
اکنون با تغییر ایمیل مدیریت در هاست، ایمیل مدیریت وردپرس شما به ایمیل جدید تغییر خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که ایمیل تغییر یافته به درستی کار میکند و شما میتوانید از طریق ایمیل جدید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین، بهتر است تمامی پیکربندیهای مورد نیاز را در وردپرس نیز به ایمیل جدید تنظیم کنید. برخی از مواردی که باید در وردپرس تغییر دهید عبارتند از:
پیکربندیهای مورد نیاز را در وردپرس پس از تغییر ایمیل
ورود به داشبورد وردپرس با استفاده از ایمیل جدید به عنوان نام کاربری و رمزعبور.
بروزرسانی ایمیل در بخش “مشخصات کاربری” یا “پروفایل” از منوی کاربری در داشبورد وردپرس.
بررسی تنظیمات ایمیل در وردپرس. برای این کار، به “تنظیمات”، “عمومی” و سپس بخش “ارتباط” در داشبورد وردپرس بروید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل جدید به درستی در بخش “آدرس ایمیل وبسایت” تنظیم شده است.
بررسی و بهروزرسانی هر نوع افزونه یا قالبی که از ایمیل برای ارسال اطلاعیهها یا تماس با مدیر استفاده میکند. باید اطمینان حاصل شود که ایمیل جدید در تنظیمات مربوط به افزونهها و قالبها استفاده میشود.
پس از انجام این مراحل، ایمیل مدیریت وردپرس تغییر خواهد کرد و تمامی اطلاعیهها و ارتباطات مدیریتی به ایمیل جدید ارسال خواهند شد. مطمئن شوید که ایمیل جدید به درستی کار میکند و اطلاعات ورود به ایمیل را به خوبی نگهدارید.
ارتباط با کاربران پس از تغییر ایمیل مدیریت وردپرس از طریق هاست
بعد از تغییر ایمیل مدیریت در هاست و بروزرسانی تنظیمات وردپرس، میتوانید از ایمیل جدید برای ارتباط با کاربران و مدیریت سایت استفاده کنید. این ایمیل جدید میتواند شامل موارد زیر باشد:
اعلان آدرس ایمیل جدید:
به کاربران و کسانی که از سایت شما دریافت ایمیل میکنند، اعلان دهید که آدرس ایمیل مدیریت سایت تغییر یافته است. میتوانید این اعلان را در قسمتی از ایمیل قرار دهید که با تمامی ایمیلهای ارسالی از سایت شما همراه باشد.
بررسی قالبهای ایمیل:
اگر از قالبهای خاصی برای ارسال ایمیل در وردپرس استفاده میکنید، باید این قالبها را به ایمیل جدید تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل مدیریت در اطلاعات فرستنده قرار داده شده است.
بررسی تنظیمات ایمیل مربوط به افزونهها و ابزارها:
اگر از افزونهها یا ابزارهای دیگری برای مدیریت ارسال ایمیل در وردپرس استفاده میکنید، باید تنظیمات آنها را به ایمیل جدید بروزرسانی کنید. این ممکن است شامل افزونههای فرم تماس، عضویت در خبرنامه، اعلانات سیستم و غیره باشد.
تست ارسال ایمیل:
پس از بروزرسانی تنظیمات و تغییر ایمیل مدیریت، یک تست ارسال ایمیل به خودتان یا به یک آدرس ایمیل دیگر انجام دهید. این تست به شما کمک میکند بررسی کنید که ایمیل به درستی ارسال میشود
و در صندوق پستی دریافت میشود. اطمینان حاصل کنید که ایمیل درست ارسال و دریافت میشود و به درستی نمایش داده میشود.
بررسی نمایش ایمیلهای سابق:
بعد از تغییر ایمیل مدیریت، بررسی کنید که ایمیلهای سابق در وردپرس به درستی نمایش داده میشوند و به ایمیل جدید ارجاع داده میشوند. اگر هرگونه مشکلی در نمایش یا ارجاع ایمیلهای قبلی به وجود آید، باید تنظیمات مربوط به تغییر ایمیل را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که ایمیل جدید به درستی درج شده است.
بهروزرسانی اطلاعات تماس:
در صورت وجود، بهروزرسانی اطلاعات تماس در سایت خود را در نظر بگیرید. مثلاً اگر در صفحه “تماس با ما” یا در قسمتهای دیگر سایت اطلاعات تماس خود را نمایش میدهید، اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل جدید در آنها قرار داده شده است.
با انجام این مراحل، ایمیل مدیریت وردپرس شما با ایمیل جدید تغییر خواهد کرد و شما میتوانید از ایمیل جدید برای مدیریت و ارتباط با کاربران استفاده کنید. همچنین، در صورت لزوم، با ارسال یک اعلان به کاربران، آنها را در جریان تغییرات قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل جدید درست عمل میکند و هیچ مشکلی پیش نمیآید.
نظرات